ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ Καλώς ήλθατε.******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε "ΓΕΝΙΚΑ" για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** Καλώς ήλθατε. ******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε " ΓΕΝΙΚΑ " για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** Καλώς ήλθατε.******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ***** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε " ΓΕΝΙΚΑ " για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
Headlines
online
- ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ Καλώς ήλθατε.****** Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Επιλέξτε τα πιο δημοφιλή θέματα από το "ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ" ή επιλέξτε από όλη την ύλη του ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ . ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
Δημοσιεύθηκε στις:17 Μαΐου 2018
Αναρτήθηκε από Γιαννιώτης Ν.Π.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα στα παιδιά 24 ώρες το 24ωρο, καθημερινά και πανελλαδικά.

17 Μαΐου: Διεθνής Ημέρα Τηλεφωνικών Γραμμών Βοήθειας για Παιδιά.
Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Τηλεφωνικών Γραμμών Βοήθειας για Παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενώνει τις δυνάμεις με φορείς και συνεργάτες του από όλο τον κόσμο συμμετέχοντας στην παγκόσμια καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη ζωτική σημασία και λειτουργία των Τηλεφωνικών Γραμμών Βοήθειας για τα Παιδιά.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» είναι μέλος του
Διεθνούς Δικτύου Γραμμών Βοήθειας για Παιδιά Child Helpline International (CHI) που εδρεύει στο Άμστερνταμ. Το δίκτυο αριθμεί 181 μέλη – Γραμμές Βοήθειας για παιδιά σε 147 χώρες του κόσμου, όπου όλα τα μέλη του συνεργάζονται άμεσα και μοιράζονται την τεχνογνωσία τους με κοινό στόχο την προστασία και την ασφάλεια των παιδιών.

Σε εθνικό επίπεδο «Το Χαμόγελο του Παιδιού» μέσω της «Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής για τα Παιδιά SOS 1056» που λειτουργεί από το 1997, της «Ευρωπαϊκής Γραμμής για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000» που λειτουργεί από το 2008 και της «Ευρωπαϊκής Γραμμής Υποστήριξης Παιδιών 116111» συμβάλλει άμεσα στην πρόληψη και στην αντιμετώπιση κάθε σοβαρού προβλήματος που αφορά σε παιδί θύμα όπως είναι η κακοποίηση, η παραμέληση, η εξαφάνιση, η εμπορία, ο σχολικός εκφοβισμός.

Το 2016 εγκαινιάστηκε η «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών 116111», ενταγμένη στο Διεθνές Δίκτυο Τηλεφωνικών Γραμμών Child Helpline International, η οποία και τέθηκε στη διάθεση όλων των παιδιών στην Ελλάδα, μεταξύ αυτών και των παιδιών προσφύγων μεταναστών, που διατρέχουν κίνδυνο ή έχουν ανάγκη από βοήθεια.

Η γραμμή είναι διαθέσιμη δωρεάν, πανελλαδικά, καθημερινά, 24 ώρες το 24ωρο, με 6 διασυνδεδεμένα τηλεφωνικά κέντρα σαν 1, στελεχωμένη από κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους και με μέγιστο χρόνο αναμονής 11 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα, στη διάθεσή της (ομοίως με τις Γραμμές 1056 και 116000) και με στόχο την εξασφάλιση της λειτουργίας της ανά πάσα στιγμή και κάτω από έκτακτες συνθήκες κρίσης, έχει το Disaster Recovery Area στο Δ.Α.Α. Ελ. Βενιζέλος.

Οι Τηλεφωνικές Γραμμές είναι επίσημα αναγνωρισμένες ως Γραμμές Έκτακτης Ανάγκης (emergency lines) και είναι διασυνδεδεμένες με τον Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112.

Τη φετινή χρόνιά το Διεθνές Δίκτυο Τηλεφωνικών Γραμμών Βοήθειας για Παιδιά γιορτάζει τη Διεθνή Ημέρα Τηλεφωνικών Γραμμών αναδεικνύοντας καλές πρακτικές συνεργασίας και καινοτομίας από όλο τον κόσμο που στοχεύουν στην υποστήριξη ευάλωτων ομάδων παιδιών και νέων.

Ανάμεσα στις πρακτικές που αναγνωρίστηκαν ως καινοτόμο παράδειγμα ολιστικής και αποτελεσματικής χρήσης της τεχνολογίας προς όφελος των παιδιών αποτελεί η πρόσφατη συνεργασία του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και του Οργανισμού NGO SAWA μέλους του CHI από την Παλαιστίνη. Οι δύο Οργανισμοί έπειτα από κοπιώδεις τεχνικές προετοιμασίες και προσπάθειες κατάφεραν να διασυνδέσουν τα τηλεφωνικά τους κέντρα σε Ελλάδα και Παλαιστίνη λειτουργώντας δωρεάν σε 24ωρη βάση και 365 μέρες τον χρόνο.

Εφεξής όταν ο χειριστής της τηλεφωνικής γραμμής (ψυχολόγος ή κοινωνικός λειτουργός) του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού λαμβάνει κάποια κλήση από παιδί πρόσφυγα ή μετανάστη στην Ελλάδα που δεν μιλά ελληνικά ή αγγλικά, ο χειριστής της τηλεφωνικής γραμμής στην Παλαιστίνη μπορεί να συμμετέχει μέσω ταυτόχρονης τηλεφωνικής διασύνδεσης στην κλήση προσφέροντας την απαραίτητη υποστήριξη.

Στόχος της διασύνδεσης είναι η παροχή άμεσης εξατομικευμένης βοήθειας σύμφωνα με τις ανάγκες των παιδιών λαμβάνοντας υπόψη το γλωσσικό και πολιτιστικό υπόβαθρο.

Η πρώτη δοκιμαστική κλήση πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία στις 9 Μαΐου 2018 στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψης του Επιτρόπου Ανθρωπιστικής Βοήθειας και Διαχείρισης Κρίσεων, κ. Χρήστου Στυλιανίδη στο Επιχειρησιακό Κέντρο Εκτάκτων Αναγκών του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στην Αθήνα και έναρξης του Προγράμματος «Άμεση και Ολιστική Ψυχοκοινωνική και Ιατρική Παρέμβαση για Παιδιά Πρόσφυγες και Μετανάστες σε Κίνδυνο στην Ελλάδα», το πρώτο πρόγραμμα που υλοποιεί ο Οργανισμός «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με απευθείας χρηματοδότηση της Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας και Ανθρωπιστικής Βοήθειας (DG ECHO).

Δείτε την σχετική ανακοίνωση του Διεθνούς Δικτύου για την καινοτόμα αυτή πρωτοβουλία όπως και το σχετικό βίντεο ανακοίνωσης της συνεργασίας ανάμεσα στους δύο Οργανισμούς εδώ.

Στατιστικά στοιχεία από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» (2017):

Η «Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056»:
● δέχτηκε 221.152 τηλεφωνικές κλήσεις με το 37,5% να αφορά σε καταγγελίες για παιδιά που διέτρεχαν κίνδυνο
● δέχτηκε 848 καταγγελίες σοβαρών περιστατικών κακοποίησης παιδιών και αφορούσαν στο σύνολό τους 1.624 παιδιά.
● πραγματοποίησε 150 επιτόπιες παρεμβάσεις για 237 παιδιά που διέτρεχαν άμεσο κίνδυνο. Το 87% αυτών των παιδιών είχαν ανάγκη άμεσης απομάκρυνσης από το οικογενειακό τους περιβάλλον.

Η «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα παιδιά 116000»:
● δέχτηκε 9.379 τηλεφωνικές κλήσεις
● δέχτηκε 128 αιτήματα για υποστήριξη ερευνών αναζήτησης εξαφανισμένων παιδιών και από το σύνολο αυτών βρέθηκαν τα 136

Η «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης για Παιδιά 116111»:
● δέχτηκε 6.332 τηλεφωνικές κλήσεις
● παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής για θέματα ανηλίκων σε 3.818 άτομα.

Διεθνή Στατιστικά Στοιχεία:
● Κάθε χρόνο οι τηλεφωνικές γραμμές απαντούν σε περίπου 20 εκατομμύρια επαφές που γίνονται από παιδιά και νέους σε παγκόσμιο επίπεδο
● Το 2016 παιδιά και νέοι από όλη την Ευρώπη ήρθαν 4,297,867 φορές σε επικοινωνία με τηλεφωνικές γραμμές. Οι 3,782,633 επαφές επικοινωνίας έγιναν μέσω τηλεφωνικής κλήσης, ενώ οι υπόλοιπες πραγματοποιήθηκαν μέσω τηλεφωνικών μηνυμάτων (sms), μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνύματα σε κοινωνικά δίκτυα και διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως και απευθείας επισκέψεις σε τηλεφωνικά κέντρα
● Σε παγκόσμιο επίπεδο οι αντίστοιχες επαφές άγγιξαν τις 24.434.747
● Τα παιδιά που βρίσκονται σε εμπόλεμες ή πληγείσες περιοχές διατρέχουν ιδιαίτερους κινδύνους.
● Η έμφυλη βία προκαλεί πολλές διαφορετικές μορφές βίας ενάντια στα παιδιά.
● Οι τηλεφωνικές γραμμές ακούν τα παιδιά, κάνουν παραπομπές, παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες και οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία είναι απαραίτητη για τα παιδιά που έχουν ανάγκη.

Πηγή: Διεθνές Δίκτυο Τηλεφωνικών Γραμμών Βοήθειας (CHI)

Ακολουθήστε την καμπάνια στο Facebook και στο Twitter χρησιμοποιώντας τα παρακάτω hashtags: #17May, #WeListen, #Right2BHeard, #hamogelo, #CHI





Bookmark and Share

Δημοσιεύθηκε από Γιαννιώτης Ν.Π. στις 5/17/2018 02:12:00 μ.μ.. Εσωτερικές ετικέτες , .

0 σχόλια for "«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα στα παιδιά 24 ώρες το 24ωρο, καθημερινά και πανελλαδικά."

Leave a reply

Το ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ επιτρέπει την αυτόματη δημοσίευση σχολίων για να μπορούν οι επισκέπτες να συζητούν ελεύθερα σε παραγματικό χρόνο. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα σχόλια που δημοσιεύονται δεν ελέγχονται. Διαβάζουμε όλα τα σχόλια που δημοσιεύονται, και αν κρίνουμε ότι κάποια απο αυτά παραβιάζουν βασικούς κανόνες ενός πολιτισμένου διαλόγου, τα διαγράφουμε εκ των υστέρων.
Ποτέ δεν λογοκρίνουμε σχόλια με βάση την ιδεολογική, πολιτική, κομματική χροιά ή προτίμηση την οποία μπορεί να έχουν. Διαγράφουμε μόνο σχόλια που περιέχουν:
-γλώσσα επιθετική, ή και υβριστική απέναντι σε άλλους σχολιαστές ή αρθρογράφους του ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ, γλώσσα που δεν βοηθά τον πολιτισμένο διάλογο.
-εκδηλώνουν επιθετική διάθεση μέσω της έκφρασης χαράς για θανάτους ή προβλήματα υγείας άλλων ανθρώπων - δημόσια γνωστών ή μη.
-δυσφημούν με κατάφωρο τρόπο άλλους ανθρώπους χωρίς καμία απόδειξη για τους δυσφημιστικούς ισχυρισμούς.
περιλαμβάνουν ρατσιστικά, σεξιστικά, ή ομοφοβικά υπονοούμενα ή ευθείες αναφορές για άλλους ανθρώπους
σχόλια που στην ουσία έχουν ως αποκλειστικό στόχο να διαφημίσουν προϊόντα, υπηρεσίες, επιχειρήσεις, άλλες ιστοσελίδες, ή γενικότερα ό,τι μπορεί να θεωρηθεί ως spam.

Έκανα ένα σχόλιο στο ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ γιατί δεν το βλέπω;
-Δύο λόγοι μπορεί να υπάρχουν γιαυτό
-Το σχόλιο σου κρίθηκε από τους διαχειριστές ότι περιλαμβάνεται σε κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις απαγορευμένων σχολίων.
-Υπάρχει ένα τεχνικό πρόβλημα το οποίο προσπαθούμε να λύσουμε, ή δεν το έχουμε αντιληφθεί και θα θέλαμε να μας το υποδείξεις.
-Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στέλνοντας email στο epirus.ellas@yahoo.gr για να μας πεις το πρόβλημα που έχεις.

Γιατί δεν μπορώ να κάνω είσοδο (login) στο λογαριασμό μου ή να σχολιάσω;
-Αν έχεις κάνει κάποιο σχόλιο που παραβιάζει με κατάφωρο τρόπο τους παραπάνω κανόνες, ή αν το έχεις κάνει επανειλημένα, τότε μπορεί να σου έχουμε απαγορεύσει τη δυνατότητα σχολιασμού για αυτή τη συμπεριφορά. Αν πιστεύεις ότι πρόκειται για κάποιο λάθος, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο epirus.ellas@yahoo.gr

-

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

6978036373 - epirus.ellas@yahoo.gr
Υπεύθυνος ιστολογίου: Τρύφωνας Τιπούρτης.

Αναζήτηση

ΓΡΑΦΟΥΝ...

-Akis - Γιαννιώτης Ν.Π.- Ιωάννα - nikos - Άκης - xristos.konitsa - Δημήτρης -Νίκος Τ. - Παναγιώτης - Γιώργος Κ. - Κώστας Π.

Αναγνώστες

Μας ακολουθούν στο Google+