Τράπεζα καταβάλει αποζημίωση 10.000 σε πελάτη για ηθική βλάβη
Αποζημίωση ύψους 10.000 ευρώ υποχρεώθηκε να καταβάλει τράπεζα σε πελάτη της για την ηθική βλάβη που του προκάλεσαν υπάλληλοί της, έπειτα από απόφαση του Αρείου Πάγου...
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής, ο πελάτης εξέδωσε επιταγή προς τρίτον υπολογίζοντας ότι η τράπεζα θα έβαζε σε συγκεκριμένη ημερομηνία στον λογαριασμό του τους νόμιμους τόκους.
Όταν όμως ο κάτοχος της επιταγής πήγε στην τράπεζα να την εισπράξει, στον λογαριασμό του αξιωματικού της Πολεμικής Αεροπορίας δεν υπήρχε όλο το ποσό που αναγραφόταν στην επιταγή.
Όπως διαπιστώθηκε, αυτό συνέβη γιατί η τραπεζοϋπάλληλος από αμέλεια δεν πέρασε στο λογαριασμό του τους τόκους.
Ως εκ τούτου η επιταγή σφραγίστηκε ως ακάλυπτη και η τράπεζα ενημέρωσε τον «Τειρεσία» ότι η επιταγή σφραγίστηκε ως μερικώς ακάλυπτη, ενώ το όνομα του αξιωματικού καταγράφηκε στους δυσμενείς καταλόγους αφερέγγυων οφειλετών.
Στο μεταξύ, η τράπεζα διαβίβασε την υπόθεση και στον αρμόδιο εισαγγελέα, αναγράφοντας λανθασμένη διεύθυνση διαμονής του αξιωματικού.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η κλήση για να παραστεί στο δικαστήριο κοινοποιήθηκε στην λανθασμένη διεύθυνση και ο αξιωματικός καταδικάστηκε για την ακάλυπτη επιταγή.
Έτσι ξεκίνησε δικαστικό αγώνα και τελικά δικαιώθηκε.
Σύμφωνα με τη δικαιοσύνη η αντισυμβατική συμπεριφορά της τράπεζας είχε ως συνέπεια ο αξιωματικός να υποστεί υλική ζημιά καθώς πλήρωσε δικηγόρο για να χειριστεί την υπόθεσή του και, ειδικά αυτή με την ακάλυπτη επιταγή.
Εκτός αυτού, κρίθηκε ότι υπέστη πλήγμα η προσωπικότητα, η τιμή και η υπόληψή του, ειδικά από την καταδίκη του για την ακάλυπτη επιταγή.
Πηγη i-Live.gr