ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ Καλώς ήλθατε.******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε "ΓΕΝΙΚΑ" για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** Καλώς ήλθατε. ******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε " ΓΕΝΙΚΑ " για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** Καλώς ήλθατε.******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ***** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε " ΓΕΝΙΚΑ " για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
Headlines
online
fdgz864is0rduslp8euyqj6clywtkv
fdgz864is0rduslp8euyqj6clywtkv
- ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ Καλώς ήλθατε.****** Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Επιλέξτε τα πιο δημοφιλή θέματα από το "ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ" ή επιλέξτε από όλη την ύλη του ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ . ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
Δημοσιεύθηκε στις:18 Φεβρουαρίου 2011
Αναρτήθηκε από Τιπούρτης Τρύφων

Στο "κόκκινο" ο Ε65 της Κεντρικής Ελλάδας!

Δεν είναι καλά τα νέα για την πορεία του αυτοκινητοδρόµου Κεντρικής Ελλάδας του γνωστότερου και ως Ε-65. Οι εταιρίες αποχωρούν η µια µετά την άλλη, ενώ όσες µένουν περιορίζουν το αντικείµενο των εργασιών τους αποκλειστικά γύρω από τα εργοτάξιά τους «µέχρι νεωτέρας» όπως χαρακτηριστικά λένε. Φεύγουν και από την Ιόνια οδό.

Σύµφωνα µε πληροφορίες µία ακόµη ισπανική εταιρεία η Dragato A.E., που συµµετέχει στην κοινοπραξία «Hellenic Autopistas», µαζί µε τις εταιρίες Cintra SA, Γεκ Α.Ε. και Τέρνα Α.Ε. ετοιµάζει τις βαλίτσες της για να αποχωρήσει από το έργο. Η κύρια αιτία απ’ ότι φαίνεται είναι η αδυναµία του ελληνικού κράτους στην εξόφληση της δικής του συµµετοχής στο...
 έργο όπως προβλέπει η σύµβαση. Τον Αύγουστο του 2010 είχε αποχωρήσει για τον ίδιο λόγο η επίσης ισπανική εταιρία Ferrovial. Η Dragato είχε αναλάβει να κατασκευάσει το τµήµα του αυτοκινητοδρόµου από τα Τρίκαλα µέχρι την Παναγιά, τη σύνδεση δηλαδή του Ε65 µε την Εγνατία οδό.
Την περασµένη Τετάρτη ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός επισκέφθηκε στη Ράξα το τµήµα του Ε-65. Σε σχετικές του δηλώσεις ο κ. Αγοραστός τόνισε ότι «αυτή τη στιγµή συνεχίζονται τα έργα µε µικρούς ρυθµούς [...] θα θέσω το θέµα στον Υπουργό τον κ. Ρέππα προκειµένου να βρεθεί µια λύση όσον αφορά το οικονοµικό. Μέσα από το διάλογο πιστεύω ότι µπορεί να βρεθεί λύση προκειµένου το έργο να συνεχιστεί και να µπορέσει να ολοκληρωθεί µέσα σε σύντοµο χρονικό διάστηµα». Τα προβλήµατα γνωστά: Ελλείψεις χρηµατοδοτήσεων, αφού οι τράπεζες έχουν σφίξει την κάνουλα ροής χρηµάτων, αλλά και µία χρόνια παθογένεια που κυνηγά τα µεγάλα έργα: οι απαλλοτριώσεις που οφείλει να κάνει το κράτος και ποτέ δεν κάνει στην ώρα τους.
Από τις πρόσφατες δηλώσεις των εκπροσώπων των κοινοπραξιών τόσο η Ιόνια οδός όσο και ο Ε65 θα πάρουν παράταση προθεσµίας παράδοσης κατά τουλάχιστον δύο έτη. Και αυτό είναι το αισιόδοξο σενάριο. Για τον Ε65 οι καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των έργων έχουν ξεπεράσει τα δύο χρόνια που σύµφωνα µε το συµβατικό χρονοδιάγραµµα, θα έπρεπε να ολοκληρωθούν στα τέλη του 2013 µέχρι τα µέσα του 2014. Οι συµβάσεις των αυτοκινητοδρόµων υπεγράφησαν το 2007 και οι παραχωρήσεις ξεκίνησαν, σχεδόν ταυτόχρονα, το 2008.

Ειδικά προβλήματα
Στον αυτοκινητόδροµο που θα συνδέσει τη Λαµία µε τα Ιωάννινα έχει ολοκληρωθεί το 80,48% των απαραίτητων απαλλοτριώσεων. Ωστόσο, όπως έχει τονίσει πρόσφατα ο διευθύνων σύµβουλος της εταιρείας Κεντρική Οδός, Rufino Del Rio, το συγκεκριµένο έργο αντιµετωπίζει δύο ειδικά προβλήµατα:
Πρώτον, στο ένα τέταρτο του άξονα (στα 37 από τα 174 χλµ.) δεν µπορούν να προχωρήσουν οι εργασίες, καθώς το Συµβούλιο της Επικρατείας έχει διατάξει προσωρινή αναστολή εργασιών από τον Ιούνιο του 2010. Η δικάσιµος έχει οριστεί στις 16 Νοεµβρίου του 2011. Όπως ανέφερε ο κ. Del Rio, η εταιρεία έχει προτείνει να γίνει αλλαγή χάραξης. Στην περίπτωση αυτή είναι σίγουρο ότι η κατασκευή του τελευταίου αυτού κοµµατιού θα µετατεθεί για το µέλλον, προκειµένου να γίνουν όλες οι απαραίτητες µελέτες.
Το δεύτερο πρόβληµα που αντιµετωπίζει το έργο αφορά το τµήµα Σκάρφειας-Ραχών στο Μαλιακό, το οποίο κατασκευάζεται ως δηµόσιο έργο και θα έπρεπε να έχει παραδοθεί από τον Σεπτέµβριο του 2009. Ωστόσο, οι εργασίες έχουν σταµατήσει εδώ και 3 χρόνια. Όσον αφορά το θέµα των παραδρόµων, η κατασκευή τους ανατέθηκε στην Κεντρική Οδό.

Φεύγουν και από την Ιόνια οδό
Από την περασµένη Παρασκευή έχει ξεκινήσει η αποχώρηση εργοταξίων των εταιριών και από την Ιόνια οδό. Ήδη σε πάνω από 300 εργαζόµενους στην Ήπειρο έχει δοθεί υποχρωτική άδεια. Στην Ιόνια Οδό τον Δεκέµβριο του 2010 είχε απαλλοτριωθεί το 50% των εκτάσεων. Το µόνο στοιχείο που ανακοίνωσε ο κ. Del Rio για την πρόοδο του έργου είναι ότι υπάρχει µεγάλο πρόβληµα µε τη µεταφορά των δικτύων κοινής ωφελείας (κυρίως µε τις κολώνες της ΔΕΗ), θέµα για το οποίο έχουν καταβληθεί ήδη 400.000 ευρώ. Οι διαπραγµατεύσεις βεβαίως µεταξύ υπουργείου Υποδοµών, κοινοπραξιών και τραπεζών συνεχίζονται. Ωστόσο σύµφωνα µε εκτιµήσεις αν δεν δοθεί λύση µέσα στις επόµενες εβδοµάδες, τα έργα παραχώρησης κινδυνεύουν µε ολική κατάρρευση. Οι τράπεζες που συµµετέχουν στις συζητήσεις έχουν αναστείλει τη χρηµατοδότηση και απειλούν να προχωρήσουν άµεσα σε επίσηµη καταγγελία των συµβάσεων, αν δεν τους υποβληθούν επικαιροποιηµένα και βιώσιµα επιχειρηµατικά σχέδια.

Ηπειρωτικός Αγών



Bookmark and Share

Δημοσιεύθηκε από Τιπούρτης Τρύφων στις 2/18/2011 09:56:00 π.μ.. Εσωτερικές ετικέτες .

1 σχόλια for "Στο "κόκκινο" ο Ε65 της Κεντρικής Ελλάδας!"

  1. Ανώνυμος

    Η πραγματικότητα είναι αυτή που περιγράφεται στο παρόν άρθρο. Θυμηθείτε όμως, ότι -για να αποκρύψουν την αλήθεια- θα προσπαθήσουν να επιρρίψουν την
    ευθύνη στο κίνημα "Δεν πληρώνω".
    ΠΟΣΕΙΔΩΝ

Leave a reply

Το ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ επιτρέπει την αυτόματη δημοσίευση σχολίων για να μπορούν οι επισκέπτες να συζητούν ελεύθερα σε παραγματικό χρόνο. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα σχόλια που δημοσιεύονται δεν ελέγχονται. Διαβάζουμε όλα τα σχόλια που δημοσιεύονται, και αν κρίνουμε ότι κάποια απο αυτά παραβιάζουν βασικούς κανόνες ενός πολιτισμένου διαλόγου, τα διαγράφουμε εκ των υστέρων.
Ποτέ δεν λογοκρίνουμε σχόλια με βάση την ιδεολογική, πολιτική, κομματική χροιά ή προτίμηση την οποία μπορεί να έχουν. Διαγράφουμε μόνο σχόλια που περιέχουν:
-γλώσσα επιθετική, ή και υβριστική απέναντι σε άλλους σχολιαστές ή αρθρογράφους του ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ, γλώσσα που δεν βοηθά τον πολιτισμένο διάλογο.
-εκδηλώνουν επιθετική διάθεση μέσω της έκφρασης χαράς για θανάτους ή προβλήματα υγείας άλλων ανθρώπων - δημόσια γνωστών ή μη.
-δυσφημούν με κατάφωρο τρόπο άλλους ανθρώπους χωρίς καμία απόδειξη για τους δυσφημιστικούς ισχυρισμούς.
περιλαμβάνουν ρατσιστικά, σεξιστικά, ή ομοφοβικά υπονοούμενα ή ευθείες αναφορές για άλλους ανθρώπους
σχόλια που στην ουσία έχουν ως αποκλειστικό στόχο να διαφημίσουν προϊόντα, υπηρεσίες, επιχειρήσεις, άλλες ιστοσελίδες, ή γενικότερα ό,τι μπορεί να θεωρηθεί ως spam.

Έκανα ένα σχόλιο στο ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ γιατί δεν το βλέπω;
-Δύο λόγοι μπορεί να υπάρχουν γιαυτό
-Το σχόλιο σου κρίθηκε από τους διαχειριστές ότι περιλαμβάνεται σε κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις απαγορευμένων σχολίων.
-Υπάρχει ένα τεχνικό πρόβλημα το οποίο προσπαθούμε να λύσουμε, ή δεν το έχουμε αντιληφθεί και θα θέλαμε να μας το υποδείξεις.
-Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στέλνοντας email στο epirus.ellas@yahoo.gr για να μας πεις το πρόβλημα που έχεις.

Γιατί δεν μπορώ να κάνω είσοδο (login) στο λογαριασμό μου ή να σχολιάσω;
-Αν έχεις κάνει κάποιο σχόλιο που παραβιάζει με κατάφωρο τρόπο τους παραπάνω κανόνες, ή αν το έχεις κάνει επανειλημένα, τότε μπορεί να σου έχουμε απαγορεύσει τη δυνατότητα σχολιασμού για αυτή τη συμπεριφορά. Αν πιστεύεις ότι πρόκειται για κάποιο λάθος, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο epirus.ellas@yahoo.gr

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

6978065852 - epirus.ellas@yahoo.gr
Υπεύθυνος ιστολογίου: Τρύφωνας Τιπούρτης.

Αναζήτηση

ΓΡΑΦΟΥΝ...

-Akis - Γιαννιώτης Ν.Π.- Ιωάννα - nikos - Άκης - xristos.konitsa - Δημήτρης -Νίκος Τ. - Παναγιώτης - Γιώργος Κ. - Κώστας Π.


Αναγνώστες