Η φρίκη της ηλεκτρονικής τυρρανίας. Δείτε πως αναγνωρίζουν τα πρόσωπά μας ακόμη και στις διαδηλώσεις! ΑΦΥΠΝΙΣΘΕΙΤΕ.
Πρίν απο λίγο ο φίλος μας Αλεξέι μας έστειλε ένα e-mail το περιεχόμενο του οποίου αποκαλύπτει ένα κομμάτι του αναπτυσόμενου παγκόμσιου ολοκληρωτισμού και συγκεκριμένα αυτό που αφορά το ηλεκτρονικό φακέλωμα και εν γένει την εξέλιξη της ηλεκτρονικής μορφής της σύγχρονης τυρρανίας.
Έτσι λοιπόν μια απλή φωτογραφία ενός πλήθους διαδηλωτών μπορεί να γίνει...
ένα "χρήσιμο εργαλείο" όχι μόνο στα χέρια των μυστικών υπηρεσιών, που αναμφισβήτητα διαθέτουν πιο εξελιγμένα συστήματα παρακολούθησης και αναγνώρισης,αλλά και οποιουδήποτε έχει την επιθυμία η πιο σωστά την διαστροφή να παίξει το ρόλο του πράκτορα.
Πατήστε εδώ και δείτε... και φρίξτε.
"Περιμένετε λίγο να φορτώσει" και τοποθετήστε το δρομέα οπουδήποτε μέσα στο πλήθος και κάντε διπλό κλικ μερικές φορές και στη συνέχεια χρησιμοποιήστε τη φέτα του ποντικιού για μεγέθυνση.
Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε από Port Moody και δημοσιεύεται στην Tri-City News 24, Ιουνίου.
Η αναγνώριση των προσώπων μέσα στο πλήθος.... Εδώ είναι ένα πλήθος πριν από την εξέγερση στο Βανκούβερ.
Splunk, να μια εταιρεία με προοπτικές.
Oταν όμως έχεις σκοπό να παρουσιάσεις τις τελευταίες τάσεις στον χώρο όπου κινούνται τα μεγάλα θηρία της κοινωνικής δικτύωσης και απόκτησης προσωπικών δεδομένων, γιατί άραγε να αρχίζεις από ένα άγνωστο όνομα; Η αιτία είναι το ότι κινητά τηλέφωνα, φωτογραφικές μηχανές, υπολογιστικά μηχανήματα, GPS, εταιρείες ηλεκτρονικών αγορών, παιχνίδια online δημιουργούν κάθε δευτερόλεπτο ποταμούς από δεδομένα.
Η εταιρεία Splunk λοιπόν φτιάχνει και πουλάει προγράμματα για την υποδοχή, την ανάλυση και την αξιοποίηση των δεδομένων που παράγονται άφθονα κάθε δευτερόλεπτο και βρίσκονται γύρω μας.
«Το κινητό μου τηλέφωνο, το σπίτι μου, το αυτοκίνητό μου ξερνούν συνεχώς στοιχεία, το καθετί δημιουργεί δεδομένα» εξηγεί ένας από τους ιδρυτές της εταιρείας που παράγει προγράμματα για την υποδοχή αυτών των στοιχείων, την ταξινόμησή τους και τη δημιουργία δεικτών για τον εύκολο εντοπισμό τους.
Η Zynga, γνωστή για τα online παιχνίδια, χρησιμοποιεί τα προγράμματα αυτά για να εντοπίζει πού κολλούν όσοι παίζουν τα παιχνίδια της και πότε εγκαταλείπουν, σε μια προσπάθεια να κρατήσει τους παίκτες της όσο γίνεται περισσότερο συνδεδεμένους. Αλλη εταιρεία τα αξιοποιεί για να αναλύει το πώς αγοράζουν οι καταναλωτές διάφορα εμπορεύματά της και στην Ιαπωνία τα χρησιμοποιούν για να μπορέσουν να προβλέψουν το… επόμενο τσουνάμι.
Πέρα από τη χρήση λοιπόν για καθαρά επιστημονικούς σκοπούς, οι εταιρείες επεξεργασίας δεδομένων ζουν καλά και βρίσκουν εύκολα χρηματοδότες διότι πολύς κόσμος έχει πλέον καταλάβει ότι διανύουμε την εποχή που δύουν τα παραδοσιακά μέσα ψυχαγωγίας και κοινωνικής συμβίωσης, όπως είναι τα συμβατικά τηλεοπτικά κανάλια, οι κινηματογραφικές αίθουσες και οι… επισκέψεις στα σπίτια. Ετσι οι γίγαντες του ψηφιακού χώρου έρχονται με νέες προσφορές.
Σκοπεύουν από τους επόμενους μήνες να εμφανίσουν μέσα από τη διεύθυνση του YouTube δεκάδες εξειδικευμένα δικά τους κανάλια, που θα τα βλέπεις μέσα από τον υπολογιστή και από το κινητό σου τηλέφωνο. Αθλητικά, πολιτικά, μαγειρικής, μουσικής και διάφορα άλλα πολύ πιο παράξενα. Ετσι θα προσελκύσουν κοινό, το οποίο το έχουν εύκολα έτσι κι αλλιώς από τη δραστηριότητα του YouTube και θα το αιχμαλωτίσουν στα δικά τους νερά.
Στόχος είναι οι διαφημίσεις. Διότι θα μπορούν να δίνουν πλέον στους διαφημιστές και στους διαφημιζομένους αυτό που δεν μπορούσαν να κάνουν τα μεγάλα κανάλια. Να ξεχωρίσουν τα «συστατικά» του ανθρώπινου πολτού που παρακολουθούσε τα προγράμματά τους. Εξειδικεύοντας λοιπόν τώρα όλο και περισσότερο μέσα από διάφορες θεματικές πύλες, θα παραδίδουν τους καταναλωτές έτοιμους για να υποστούν την επίθεση της στοχευμένης πλέον διαφήμισης.
Απομένει η έγκριση από την αμερικανική κυβέρνηση και ο γίγαντας που ως τώρα φαινόταν να ενδιαφέρεται μόνο για το περιεχόμενο μπαίνει με πάταγο και στον τομέα των συσκευών.
Και μάλιστα όχι των παλαιών γνωστών συμβατικών, αλλά για να λανσάρει την καινούργια άποψη:
Συσκευή – Περιεχόμενο – Διαφήμιση – 24 ώρες/7ημέρες. Είναι το πακέτο που οι μεγάλες εταιρείες ονειρεύονται ότι μπορεί να δημιουργήσει τη νέα ψηφιακή οικολογία.
Κάνοντας ένα ακόμη βήμα προς την ίδια κατεύθυνση, αφού ήδη από τον περασμένο Νοέμβριο έδινε τη δυνατότητα να ακούς μουσική μέσω του πακέτου Google Music (μουσική αποθηκευμένη σε cloud), και αυτό συνδυαζόταν με τις «παρέες» στην α λα Facebook εφαρμογή Google Plus.
Οι πληροφορίες αυτές συνδυάζονται και με την αγορά της Motorola, η οποία έχει την τεχνογνωσία για την κατασκευή συσκευών, αλλά και με το γεγονός ότι η Google, η εταιρεία που αναγορεύθηκε από το περιοδικό «Fortune» η καλύτερη εταιρεία στον κόσμο για να εργάζεσαι σε αυτήν, ψάχνει πλέον και μηχανικούς για κυκλώματα και όχι μόνο τσακάλια στον προγραμματισμό. Αρα, αφού δεν θα έχει πρόβλημα να προσλάβει τους καλύτερους, θα μπορέσει να προχωρήσει.
telecomnews.gr
id-ont
Το είδαμε στο Κλασσικοπερίπτωση.