Μ. Ιατρίδη: " Οι συνταγές των ιδιωτικοποιήσεων, όταν προέρχονται μάλιστα από την ίδια χώρα από την οποία προέρχεται και η Siemens, είναι αποτυχημένες. "
Πολύ περισσότερο, όταν μερικές από τις εταιρείες που “αξιοποίησαν” διαδοχικά τα...
ναυπηγεία, προέρχονται από την ίδια χώρα, από την οποία προέρχεται και η Siemens. Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά - όπως και όλα τα ναυπηγεία της χώρας - αντιμετωπίζουν προβλήματα, που οφείλονται σε αλλοπρόσαλλες πολιτικές των τελευταίων ετών.
Είναι παράλογο, η χώρα με το μεγαλύτερο στόλο να μην έχει ναυπηγεία σε λειτουργία, έτσι ώστε μέρος των ναυπηγούμενων πλοίων στο εξωτερικό, να κατασκευάζεται στην Ελλάδα. Είναι ακόμη παράλογο, να υπάρχει απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, από το Δεκέμβριο του 2010, η οποία απαγορεύει την εμπορική δραστηριότητα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, τη ναυπήγηση δηλαδή εμπορικών πλοίων, γεγονός που θα μπορούσε να συμβάλλει στην ουσιαστική ανάπτυξη τους, τη στιγμή μάλιστα, που ναυπηγεία ευρωπαϊκών χωρών, απολαμβάνουν με διάφορους τρόπους, καθεστώς ιδιαίτερης προστασίας.
Η Κυβέρνηση και οι αρμόδιοι Υπουργοί που ευαγγελίζονται την ανάπτυξη, θα πρέπει να θέσουν το θέμα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και να εξαντλήσουν όλες τις δυνατότητες που υπάρχουν, για να αλλάξει η απόφαση της.
Με αυτόν τον τρόπο, ίσως δοθεί η δυνατότητα στους εργαζόμενους και στους ενδιαφερόμενους Έλληνες εφοπλιστές να ξανακάνουν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, αλλά και τις υπόλοιπες ναυπηγικές εγκαταστάσεις στην Ελλάδα, τόπους ζωής και δουλειάς για τον τόπο μας και τη ναυτιλία μας".