ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ Καλώς ήλθατε.******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε "ΓΕΝΙΚΑ" για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** Καλώς ήλθατε. ******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε " ΓΕΝΙΚΑ " για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** Καλώς ήλθατε.******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ***** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε " ΓΕΝΙΚΑ " για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
Headlines
online
fdgz864is0rduslp8euyqj6clywtkv
fdgz864is0rduslp8euyqj6clywtkv
- ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ Καλώς ήλθατε.****** Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Επιλέξτε τα πιο δημοφιλή θέματα από το "ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ" ή επιλέξτε από όλη την ύλη του ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ . ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
Δημοσιεύθηκε στις:28 Μαΐου 2014
Αναρτήθηκε από Unknown

Ισλαμική Αθήνα; Να στηθεί ανδριάντας του Κλεισθένη αντί για τζαμί!

Να στηθεί Ανδριάντας του Κλεισθένη εκεί που πρόκειται να φτιαχτεί το τζαμί. Έτσι οι ξένοι που φθάνουν στην Αθήνα, θα θυμούνται ότι στην πόλη αυτή γεννήθηκε η δημοκρατία και όχι το...Ισλάμ!

Του Σαράντου Καργάκου*.
Μου ζητήθηκε προ καιρού να έχω συμμετοχή σε μια συζήτηση για το ...
υπό ανέγερση τζαμί σε μια πρωινή εκπομπή της Δημόσιας Τηλεοράσεως (Αλήθεια, κανείς αρμόδιος δεν σκέφθηκε τί σημαίνει ο όρος δημόσιος, όταν εκφέρεται κατά θηλυκού γένους;).

Αρνήθηκα, προφασιζόμενος βαρηκοΐα.
Η κυρία, όμως, ήταν επίμων και μου πρότεινε να σταλεί συνεργείο στο σπίτι μου, όπου θα κάνω μια δήλωση με τις απόψεις μου και δεν θα υπάρξει πρόβλημα εμπλοκής σε διάλογο. Δέχθηκα με βαριά καρδιά.

Το συνεργείο (δύο ευγενέστατοι κύριοι) ήλθαν στο σπίτι μου δύο ώρες ενωρίτερα και μου είπαν ότι η δήλωσή μου θα γίνει μόλις αρχίσει η εκπομπή. Με έζωσαν φίδια ανησυχίας και τους είπα να τηλεφωνήσουν ότι σε διάλογο δεν μετέχω λόγω βαρηκοΐας.

Φαίνεται, όμως, ότι οι δύο πολυθέλγητρες «συντονίστριες» ήσαν πιο βαρήκοες από εμένα και με ενέπλεξαν σ’ ένα διάλογο με πρόσωπα που μου ήσαν άγνωστα και που σε καμιά περίπτωση δεν είχα διάθεση ν’ αρχίσω διάλογο μαζί τους.

Και όμως, ο διάλογος άρχισε, οπότε αναγκάστηκα να εγκαλέσω στην τάξη έναν από τούς συζητητές και να του συστήσω ευπρέπεια· και ακολούθως, στρεφόμενος προς τίς χαριτόβρυτες «συντονίστριες», τους δήλωσα κοφτά ότι παραβιάζουν κατάφωρα τη δημοσιογραφική δεοντολογία, διότι –παρά τη ρητή δέσμευσή τους- με υποχρέωσαν να δημοσιοποιήσω κάτι που αποτελεί προσωπικό μου «δεδομένο».

Ακολούθως, παρακάλεσα τα δύο μέλη του συνεργείου να απέλθουν. Έτσι άφησα το πεδίο ελεύθερο στους συζητητές και στις «κυρίες» να πουν ό,τι θέλουν. Πρόφθασα, όμως, να πω μερικά πράγματα, που είναι χρήσιμο να διαβασθούν, γιατί, όπως με πληροφόρησαν, κάποιος από το «συνεργείο» μου καταλόγισε φανατισμό και κάτι άλλο βαρύτερο.

Η δήλωσή μου -όπως την θυμάμαι- περιείχε τα ακόλουθα ερωτηματικά σημεία:
Πρώτον,
σέβομαι τις θρησκευτικές ευαισθησίες και τις θρησκευτικές ανάγκες παντός ανθρώπου, αλλ’ αφελώς διερωτώμαι: σε ποιούς θα ανήκει θρησκευτικά το εν λόγω τζαμί; Στους Σουνίτες ἤ στους Σιίτες; Ή, μήπως, σε κάποια άλλη από τίς δεκάδες μουσουλμανικές σέχτες; Οι άνθρωποι αυτοί δεν μπορούν να μονοιάσουν στις χώρες τους και θα μονοιάσουν στην Ελλάδα; Μήπως υπάρχει κίνδυνος να έχουμε φαινόμενα Βαγδάτης;

Δεύτερον,
εν ημέρες κρίσεως, όταν δεν έχουμε χρήματα να επισκευάσουμε και να αποκαταστήσουμε την Μητρόπολη (15 χρόνια είναι γιαπί), μας περισσεύουν λεφτά για να φτιάξουμε πολυτελές τζαμί;

Τρίτον,
ποιά εκκλησία των Αθηνών διαθέτει την οικοπεδική έκταση που θα διαθέτει το υπό ανέγερση τζαμί; (Όπως με έχουν πληροφορήσει απόστρατοι αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού, στο οποίο ανήκε ο χώρος, πρόκειται για μια έκταση 20-23 στρεμμάτων. Ίσως να κάνουν λάθος. Αλλά το χώρο τον έχω επισκεφθεί και είναι εξαιρετικά ευρύς).

Τέταρτον,
ο εισερχόμενος στην Αθήνα μέσω της Ιεράς Οδού και της Λεωφόρου Καβάλας, πρώτα θα βλέπει το τζαμί και μετά την Ακρόπολη. Ποιά εντύπωση θα προκαλεί στον ξένον επισκέπτη, όταν θα βλέπει στις πύλες των Αθηνών το συναθροισμένο πλήθος των μουσουλμάνων; Αφήνω την απάντηση στον αναγνώστη.

Πέμπτον,
πόσο κοστολογήθηκε η εκχωρηθείσα από το Πολεμικό Ναυτικό οικοπεδική έκταση; Και ποιοί ήσαν οι υπογράψαντες πολιτικοί και στρατιωτικοί; Μήπως κάποιος εξ αυτών φιλοξενείται ή πρέπει να φιλοξενηθεί στον Κορυδαλλό; Διότι, όπως, μου έχουν εκμυστηρευθεί παλαιοί αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού, η έκταση δόθηκε «μπίρ παρά». Στο ένα πέμπτο της αξίας της!

Έκτον, το και σοβαρότερο:
Τι θα συμβεί αν κάποιος χριστιανός θρησκομανής ή κάποιος χουλιγκάνος, ή (αυτό κυρίως) κάποιος προβοκάτορας γράψει κάποια νύκτα κάτι αισχρό για τη μουσουλμανική θρησκεία ή φτιάξει μια καρικατούρα του Μωάμεθ; Δεν θα ξεσηκωθεί εναντίον μας όλο το Ισλάμ; Εδώ οι εγχώριοι βάρβαροι δεν σέβονται τα πιο ιερά μας μνημεία, και θα σεβασθούν το τζαμί;
Μήπως κάτι τέτοιες βλακώδεις ή προβοκατόρικες ενέργειες, θα δίνουν το πρόσχημα στην Τουρκία (διότι αυτή ουσιαστικά θα είναι ο διαφεντευτής του τζαμιού), να επεμβαίνει στα εσωτερικά μας; Ας θυμηθούμε τι έγινε το 1955 με κάποια αισχρογραφήματα στη φερόμενη σαν οικία του Κεμάλ στη Θεσσαλονίκη. Ξεσηκώθηκαν τα άγνωμα πλήθη της Πόλης και αφάνισαν καθετί χριστιανικό στην Βασιλεύουσα. Από καταστήματα μέχρι τάφους.

Και κάτι που δεν πρόφθασα να πω:
Ακούω να λέγεται ότι θα αναβαθμισθεί η περιοχή χάρη στο τζαμί. Οι λέγοντες αυτό, χωρίς να έχουν πρόθεση να κάνουν χιούμορ, αυτό τελικά πετυχαίνουν. Αν θέλουμε αναβάθμιση της περιοχής, θα μπορούσαμε στο χώρο αυτό να μεταφέρουμε τον κρυμμένο κάπου στο Ζάππειο ανδριάντα του Καραϊσκάκη, που έδωσε στο χώρο αυτό την πρώτη του μάχη στην Αττική (Μάχη Χαϊδαρίου, 6-8 Αυγούστου 1826) και ο οποίος την επόμενη χρονιά έδωσε τη ζωή του για την ελευθερία των Αθηνών.

Και κάτι σαν επίλογος:
Διαλαλούμε “urbi et orbi” ότι η Αθήνα είναι η πόλη που γέννησε τη δημοκρατία. Αυτός που θεμελίωσε τη δημοκρατία ήταν ο Κλεισθένης. Ανδριάντας του Κλεισθένη δεν υπάρχει πουθενά στην Αθήνα. Μήπως είναι καιρός να στηθεί εκεί που πρόκειται να φτιαχτεί το τζαμί; Έτσι οι ξένοι (και οι εντόπιοι), που φθάνουν στην Αθήνα, θα θυμούνται ότι στην πόλη αυτή γεννήθηκε η δημοκρατία και όχι το... Ισλάμ!





* Σαράντος Καργάκος. Ιστορικός, συγγραφέας 










Ελληνικό Κέντρο Ευρωπαϊκών & Διεθνών Αναλύσεων/
 
Το είδαμε στο Ελλήνων Αφύπνιση


Bookmark and Share

Δημοσιεύθηκε από Unknown στις 5/28/2014 11:29:00 μ.μ.. Εσωτερικές ετικέτες , .

0 σχόλια for "Ισλαμική Αθήνα; Να στηθεί ανδριάντας του Κλεισθένη αντί για τζαμί!"

Leave a reply

Το ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ επιτρέπει την αυτόματη δημοσίευση σχολίων για να μπορούν οι επισκέπτες να συζητούν ελεύθερα σε παραγματικό χρόνο. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα σχόλια που δημοσιεύονται δεν ελέγχονται. Διαβάζουμε όλα τα σχόλια που δημοσιεύονται, και αν κρίνουμε ότι κάποια απο αυτά παραβιάζουν βασικούς κανόνες ενός πολιτισμένου διαλόγου, τα διαγράφουμε εκ των υστέρων.
Ποτέ δεν λογοκρίνουμε σχόλια με βάση την ιδεολογική, πολιτική, κομματική χροιά ή προτίμηση την οποία μπορεί να έχουν. Διαγράφουμε μόνο σχόλια που περιέχουν:
-γλώσσα επιθετική, ή και υβριστική απέναντι σε άλλους σχολιαστές ή αρθρογράφους του ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ, γλώσσα που δεν βοηθά τον πολιτισμένο διάλογο.
-εκδηλώνουν επιθετική διάθεση μέσω της έκφρασης χαράς για θανάτους ή προβλήματα υγείας άλλων ανθρώπων - δημόσια γνωστών ή μη.
-δυσφημούν με κατάφωρο τρόπο άλλους ανθρώπους χωρίς καμία απόδειξη για τους δυσφημιστικούς ισχυρισμούς.
περιλαμβάνουν ρατσιστικά, σεξιστικά, ή ομοφοβικά υπονοούμενα ή ευθείες αναφορές για άλλους ανθρώπους
σχόλια που στην ουσία έχουν ως αποκλειστικό στόχο να διαφημίσουν προϊόντα, υπηρεσίες, επιχειρήσεις, άλλες ιστοσελίδες, ή γενικότερα ό,τι μπορεί να θεωρηθεί ως spam.

Έκανα ένα σχόλιο στο ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ γιατί δεν το βλέπω;
-Δύο λόγοι μπορεί να υπάρχουν γιαυτό
-Το σχόλιο σου κρίθηκε από τους διαχειριστές ότι περιλαμβάνεται σε κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις απαγορευμένων σχολίων.
-Υπάρχει ένα τεχνικό πρόβλημα το οποίο προσπαθούμε να λύσουμε, ή δεν το έχουμε αντιληφθεί και θα θέλαμε να μας το υποδείξεις.
-Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στέλνοντας email στο epirus.ellas@yahoo.gr για να μας πεις το πρόβλημα που έχεις.

Γιατί δεν μπορώ να κάνω είσοδο (login) στο λογαριασμό μου ή να σχολιάσω;
-Αν έχεις κάνει κάποιο σχόλιο που παραβιάζει με κατάφωρο τρόπο τους παραπάνω κανόνες, ή αν το έχεις κάνει επανειλημένα, τότε μπορεί να σου έχουμε απαγορεύσει τη δυνατότητα σχολιασμού για αυτή τη συμπεριφορά. Αν πιστεύεις ότι πρόκειται για κάποιο λάθος, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο epirus.ellas@yahoo.gr

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

6978065852 - epirus.ellas@yahoo.gr
Υπεύθυνος ιστολογίου: Τρύφωνας Τιπούρτης.

Αναζήτηση

ΓΡΑΦΟΥΝ...

-Akis - Γιαννιώτης Ν.Π.- Ιωάννα - nikos - Άκης - xristos.konitsa - Δημήτρης -Νίκος Τ. - Παναγιώτης - Γιώργος Κ. - Κώστας Π.


Αναγνώστες