ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ Καλώς ήλθατε.******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε "ΓΕΝΙΚΑ" για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** Καλώς ήλθατε. ******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε " ΓΕΝΙΚΑ " για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** Καλώς ήλθατε.******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ***** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε " ΓΕΝΙΚΑ " για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
Headlines
online
fdgz864is0rduslp8euyqj6clywtkv
fdgz864is0rduslp8euyqj6clywtkv
- ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ Καλώς ήλθατε.****** Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Επιλέξτε τα πιο δημοφιλή θέματα από το "ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ" ή επιλέξτε από όλη την ύλη του ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ . ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
Δημοσιεύθηκε στις:12 Ιουνίου 2014
Αναρτήθηκε από Άκης

Eκστρατεία του Ινστιτούτου Προστασίας Καταναλωτών Ηπείρου για τα δικαιώματα των καταναλωτών.

Από τις 13 Ιουνίου 2014 θα ισχύουν σε όλη την ΕΕ οι νέοι κανόνες για τα δικαιώματα των καταναλωτών. Για το λόγο αυτό το Ινστιτούτο Καταναλωτών αρχίζει εκστρατεία για την ενημέρωση των καταναλωτών με Σεμινάρια- ομιλίες και περιοδείες.

Τι στοχεύει η εκστρατεία;
• Η εκστρατεία στοχεύει την αύξηση της ...
ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών.
• Βασικές στοχευόμενες ομάδες:
- Οι καταναλωτές (ειδικά οι έχοντες ηλικία 18-25 και πάνω από 60 ετών)
- Οι έμποροι (ειδικά οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις).

Στόχοι
• Η αύξηση της ενημέρωσης των καταναλωτών και των εμπόρων για την ύπαρξη των δικαιωμάτων σε όλη την ΕΕ σχετικά με την αγορά και πώληση αγαθών ή υπηρεσιών
• Η πληροφοριακή ενημέρωση σχετικά με τα συγκεκριμένα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, τι σημαίνουν στην πράξη και πώς να τα ασκούν
• Η αύξηση της ενημέρωσης σχετικά με τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης επάνω σε αυτό το θέμα (π.χ. η οδηγία για τα δικαιώματα των καταναλωτών)

Γιατί τώρα;
• Διότι συμπίπτει με την εισαγωγή της νέας οδηγίας για τα δικαιώματα των καταναλωτών (CRD) στην ΕΕ η οποία θα τεθεί σε εφαρμογή σε όλα τα κράτη μέλη στις 13 Ιουνίου 2014.
• Διότι ευθυγραμμίζει τους εθνικούς κανόνες ώστε όλοι οι καταναλωτές στην Ευρωπαϊκή Ένωση να έχουν τα ίδια δικαιώματα
• Διότι εισάγει νέους κανόνες όπως τη διαφάνεια των τιμών, την επιστροφή χρημάτων και την απόσυρση από συμβάσεις πωλήσεων
• Διότι εισάγει κοινούς κανόνες για τις επιχειρήσεις, διευκολύνοντάς τις να εμπορεύονται σε όλη την Ευρώπη

Νομοθεσία της ΕΕ
• Η οδηγία σχετικά με την πώληση και τις εγγυήσεις καταναλωτικών αγαθών (99/44/ΕΚ)
• Τα καταναλωτικά αγαθά πρέπει να είναι σύμφωνα με τη σύμβαση πώλησης, ο πωλητής είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε έλλειψη συμμόρφωσης προκύψει μέσα σε δυο χρόνια
• Η οδηγία σχετικά με τις καταχρηστικές ρήτρες των συμβάσεων που συνάπτονται με καταναλωτές (93/13/ΕΟΚ)
• Οι καταναλωτές δεν δεσμεύονται από καταχρηστικές ρήτρες σε σύμβαση που υπέγραψαν με έναν επαγγελματία
• Η οδηγία σχετικά με τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές (2005/29/ΕΚ)
• Οι καταναλωτές προστατεύονται από παραπλανητικές διαφημίσεις και επιθετικές εμπορικές πρακτικές
• Η οδηγία σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών (2011/83/ΕΚ)
• Καθορίζει π.χ. ενημερωτικές απαιτήσεις για τις εξ αποστάσεως ή μη συμβάσεις, τα δικαιώματα απόσυρσης και τους κανόνες παράδοσης και τελών

Το βασικό μήνυμα + τα πέντε βασικά δικαιώματα των καταναλωτών.
• Βασικό μήνυμα «Η ΕΕ ενισχύει τους καταναλωτές»
• Πέντε βασικά δικαιώματα:
• Έχετε το δικαίωμα για αξιόπιστη διαφήμιση
• Έχετε το δικαίωμα για επισκευή ή αντικατάσταση ελαττωματικών αγαθών
• Έχετε το δικαίωμα για συμβάσεις χωρίς καταχρηστικές ρήτρες
• Έχετε το δικαίωμα για επιστροφή αγαθών που αγοράστηκαν ηλεκτρονικά μέσα σε 14 ημέρες
Έχετε το δικαίωμα για δωρεάν βοήθεια από τα Ευρωπαϊκά Κέντρα Καταναλωτών για τυχόν προβλήματα με έμπορο στο εξωτερικό

Κύρια μηνύματα για εμπόρους
• Οι νόμοι τους ΕΕ καθιστούν σαφέστερη τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους εμπόρους την αγορά και πώληση αγαθών και υπηρεσιών
• Οφέλη για τους επιχειρήσεις
• σαφήνεια για τους ευθύνες τους μεγαλύτερη εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ειδικά όταν αγοράζουν ηλεκτρονικά ή διασυνοριακά.

Τέσσερα βασικά δικαιώματα των εμπόρων.
• Το δικαίωμα να αρνηθούν επιστροφή χρημάτων μέχρι να λάβουν πίσω τα αγαθά ή να λάβουν απόδειξη ότι έχουν αποσταλεί προς επιστροφή
• Το δικαίωμα να ζητήσουν αποζημίωση για τη μειωμένη αξία αγαθών που επεστράφησαν και φαίνεται καθαρά ότι χρησιμοποιήθηκαν
• Οι έμποροι στους οποίους έχει απονεμηθεί ένα σήμα ποιότητας έχουν το δικαίωμα να υποβάλουν παράπονο εναντίον ενός ανταγωνιστή που χρησιμοποιεί το σήμα χωρίς να έχει την απαραίτητη εξουσιοδότηση
Το δικαίωμα να τροποποιήσουν τους όρους μιας σύμβασης με την προϋπόθεση ότι έχουν ενημερώσει τους καταναλωτές και τους έχουν δώσει τη δυνατότητα να την καταγγείλουν..

Πρόγραμμα Εκστρατείας : Α. Κϋκλου.
Σεμινάρια στα Μέλη μας και μή για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών και εμπόρων ώρα 18-20 στα Γραφεία μας Θ.Πασχίδη 52.Ιωάννινα τηλ.2651065178.στις πιο κάτω ημερομηνίες.-Επίσης θα γίνουν και ενημερώσεις για τα δικαιώματα των ταξιδιωτών στις διακοπές.-
16-6-2014.,
18-6-2014
23-6-2014 και
30-6-2014.

Πρόγραμμα Εκστρατείας Β΄Κύκλου το οποίο θα περιλαμβάνει και περιοδείες στην περιφέρεια θα ανακοινωθούν με έτερο Δ.Τ.


Bookmark and Share

Δημοσιεύθηκε από Άκης στις 6/12/2014 02:52:00 μ.μ.. Εσωτερικές ετικέτες , , .

0 σχόλια for " Eκστρατεία του Ινστιτούτου Προστασίας Καταναλωτών Ηπείρου για τα δικαιώματα των καταναλωτών."

Leave a reply

Το ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ επιτρέπει την αυτόματη δημοσίευση σχολίων για να μπορούν οι επισκέπτες να συζητούν ελεύθερα σε παραγματικό χρόνο. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα σχόλια που δημοσιεύονται δεν ελέγχονται. Διαβάζουμε όλα τα σχόλια που δημοσιεύονται, και αν κρίνουμε ότι κάποια απο αυτά παραβιάζουν βασικούς κανόνες ενός πολιτισμένου διαλόγου, τα διαγράφουμε εκ των υστέρων.
Ποτέ δεν λογοκρίνουμε σχόλια με βάση την ιδεολογική, πολιτική, κομματική χροιά ή προτίμηση την οποία μπορεί να έχουν. Διαγράφουμε μόνο σχόλια που περιέχουν:
-γλώσσα επιθετική, ή και υβριστική απέναντι σε άλλους σχολιαστές ή αρθρογράφους του ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ, γλώσσα που δεν βοηθά τον πολιτισμένο διάλογο.
-εκδηλώνουν επιθετική διάθεση μέσω της έκφρασης χαράς για θανάτους ή προβλήματα υγείας άλλων ανθρώπων - δημόσια γνωστών ή μη.
-δυσφημούν με κατάφωρο τρόπο άλλους ανθρώπους χωρίς καμία απόδειξη για τους δυσφημιστικούς ισχυρισμούς.
περιλαμβάνουν ρατσιστικά, σεξιστικά, ή ομοφοβικά υπονοούμενα ή ευθείες αναφορές για άλλους ανθρώπους
σχόλια που στην ουσία έχουν ως αποκλειστικό στόχο να διαφημίσουν προϊόντα, υπηρεσίες, επιχειρήσεις, άλλες ιστοσελίδες, ή γενικότερα ό,τι μπορεί να θεωρηθεί ως spam.

Έκανα ένα σχόλιο στο ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ γιατί δεν το βλέπω;
-Δύο λόγοι μπορεί να υπάρχουν γιαυτό
-Το σχόλιο σου κρίθηκε από τους διαχειριστές ότι περιλαμβάνεται σε κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις απαγορευμένων σχολίων.
-Υπάρχει ένα τεχνικό πρόβλημα το οποίο προσπαθούμε να λύσουμε, ή δεν το έχουμε αντιληφθεί και θα θέλαμε να μας το υποδείξεις.
-Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στέλνοντας email στο epirus.ellas@yahoo.gr για να μας πεις το πρόβλημα που έχεις.

Γιατί δεν μπορώ να κάνω είσοδο (login) στο λογαριασμό μου ή να σχολιάσω;
-Αν έχεις κάνει κάποιο σχόλιο που παραβιάζει με κατάφωρο τρόπο τους παραπάνω κανόνες, ή αν το έχεις κάνει επανειλημένα, τότε μπορεί να σου έχουμε απαγορεύσει τη δυνατότητα σχολιασμού για αυτή τη συμπεριφορά. Αν πιστεύεις ότι πρόκειται για κάποιο λάθος, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο epirus.ellas@yahoo.gr

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

6978065852 - epirus.ellas@yahoo.gr
Υπεύθυνος ιστολογίου: Τρύφωνας Τιπούρτης.

Αναζήτηση

ΓΡΑΦΟΥΝ...

-Akis - Γιαννιώτης Ν.Π.- Ιωάννα - nikos - Άκης - xristos.konitsa - Δημήτρης -Νίκος Τ. - Παναγιώτης - Γιώργος Κ. - Κώστας Π.


Αναγνώστες