ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ Καλώς ήλθατε.******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε "ΓΕΝΙΚΑ" για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** Καλώς ήλθατε. ******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε " ΓΕΝΙΚΑ " για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** Καλώς ήλθατε.******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ***** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε " ΓΕΝΙΚΑ " για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
Headlines
online
fdgz864is0rduslp8euyqj6clywtkv
fdgz864is0rduslp8euyqj6clywtkv
- ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ Καλώς ήλθατε.****** Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Επιλέξτε τα πιο δημοφιλή θέματα από το "ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ" ή επιλέξτε από όλη την ύλη του ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ . ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
Δημοσιεύθηκε στις:29 Απριλίου 2015
Αναρτήθηκε από Κώστας Παππάς

Ο ΣΥΡΙΖΑ θα μιλήσει επιτέλους καθαρά;

Γράφει ο Όθων Ιακωβίδης. 
Παρακολουθούμε, (όλο αυτό το διάστημα μετά τις εκλογές της 25 Ιαν.) τηλεοπτικές (και κοινοβουλευτικές) συζητήσεις επί συζητήσεων, μεταξύ των νυν και των πρώην κυβερνητικών στελεχών, σχετικά με τη “διαπραγμάτευση” με τους “δανειστές”.

Το κυρίως θέμα κάθε συζήτησης, εστιάζεται στο “τι πρέπει να κάνει η Ελλάδα”, από τη θέση που βρίσκεται σήμερα, ώστε η κοινωνία της να έχει δικαίωμα στο μέλλον, στη ζωή και στην...
πρόοδό της.

Σ' αυτή τη μεγάλη συζήτηση, έχει φανεί ότι δύο είναι τα ενδεχόμενα, στο ένα εκ των οποίων θα καταλήξει, θέλουμε δεν θέλουμε, αυτή η διαπραγμάτευση.

1η ΕΚΔΟΧΗ)
Η ΑΠΟΔΟΧΉ της οικονομικής αιχμαλωσίας της Χώρας από τους “δανειστές” της (όπως αυτή περιγράφεται στις “Δανειστικές Συμβάσεις” και στα “Μνημόνια”) και η, ως εκ τούτου, συνέχιση τής τήρησης των όρων της, όπως αυτοί θα διαμορφωθούν μετά τη διαπραγμάτευση τών ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.

2η ΕΚΔΟΧΗ)
Η ΜΗ ΑΠΟΔΟΧΉ αυτής της οικονομικής αιχμαλωσίας και η απόδραση τής Ελληνικής κοινωνίας από αυτήν (με καταγγελία και ακύρωση των όρων της).
Η Ελληνική κοινωνία (με ευθύνη, κυρίως, της κυβέρνησης) όλο αυτό το διάστημα, τό μόνο που ακούει, (διότι αυτό μόνο αναδεικνύεται σε όλες τις συζητήσεις που παρακολουθεί, τόσο μέσα στο κοινοβούλιο όσο και στα πορτοπαράθυρα της τηλεόρασης) είναι ένα μπακάλικο αλισβερίσι “τρείς το λάδι, τρείς το ξύδι, τρείς το λαδολέμονο”.

Οι “κόκκινες γραμμές”, με τις οποίες μας έχουν πρήξει τα ούμπαλα ο ένας και ο άλλος της πρώην και της νυν κυβέρνησης, βρίσκονται κάπου στο ύψος και στους τόπους εφαρμογής του ΦΠΑ, στην κοπή ή μη κοπή του 13ου μισθού, στο δικαίωμα ή στο μή δικαίωμα της απεργίας, στην περαιτέρω μείωση ή στη μή μείωση των μισθών και των συντάξεων, στην ημερομηνία λήξεως του ΕΝΦΙΑ, κοκ.

Όλα αυτά, όμως, περιλαμβάνονται και προϋποθέτουν την αποδοχή της 1ης εκδοχής, δηλαδή την ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΊΑΣ ΤΗΣ ΧΏΡΑΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ “ΔΑΝΕΙΣΤΈΣ” ΤΗΣ, η οποία (αιχμαλωσία) δεν στηρίζεται επάνω στα προαναφερόμενα σημεία, αλλά θεμελιώνεται στους όρους των Δανειστικών Συμβάσεων και των Μνημονίων που αναφέρονται: Στην υποθήκευση (υπέρ των δανειστών) κάθε δημόσιας και Ιδιωτικής περιουσίας του Ελληνικού Κράτους

Στην παραίτηση, εκ μέρους του δανειζόμενου κράτους, κάθε διεθνούς ασυλίας για την προστασία της Δημόσιας περιουσίας του,

Στην αποδοχή, εκ μέρους του δανειζόμενου (δηλαδή του Ελληνικού Κράτους) ότι η μη πληρωμή μίας δόσης καθιστά ληξιπρόθεσμο (και απαιτητό αμέσως) όλο το ποσό του δανείου (δηλαδή και τις μελλοντικές δόσεις)

Στην αποδοχή ότι η υποχρέωση τού κράτους προς τους δανειστές προηγείται κάθε άλλης (και αυτής ακόμα της υποχρέωσης προς την κοινωνία του)

Στην αποδοχή ότι η Ελλάδα δε μπορεί πλέον να ζητήσει δανειακή βοήθεια από άλλη δύναμη εκτός των δανειστών της,

Στην αποδοχή της υπαγωγής των συμβάσεων αυτών στο Αγγλικό Δίκαιο
και σε άλλες διατάξεις αυτής της κατεύθυνσης, τις οποίες μπορεί να βρεί ο καθ' ένας (και μάλιστα διατυπωμένες και τεκμηριωμένες με νομική ορολογία) στο σχετικό επιστημονικό έργο του καθ. Γιώργου Κασιμάτη (και όχι μόνον αυτού).

Άκουσε κανένας σας να γίνεται συζήτηση για κάποιο από αυτά τα σημεία;
Ρωτώ, διότι εγώ δεν άκουσα ....

Όμως, η αποδοχή αυτών των σημείων (και μόνον αυτών) είναι που καθιστά κάποιον “Μνημονιακό”ή “Αντι-Μνημονιακό” και όχι αν ο ΦΠΑ θα είναι ή δεν θα είναι στη Μύκονο και στη Σαντορίνη, ή αν ο 13ος μισθός ισχύσει από τον Δεκέμβρη του 2015 ή τον Απρίλη του 2016, ή αν θα προσληφθούν όλες οι καθαρίστριες ή οι μισές.

Όταν, μέσα σ' 'ενα στρατόπεδο συγκεντρώσεως, η κύρια συζήτηση γίνεται αποκλειστικά και εξαντλείται στην καλυτέρευση του συσιτίου, στο ωράριο του αυλισμού, στη συχνότητα των επισκέψεων και στην καθαριότητα των αφοδευτηρίων (όλα αυτά, εξαιρετικά σημαντικά για την καθημερινότητα της ζωής των αιχμαλώτων) τότε σημαίνει πως το όραμα της απόδρασης έχει χαθεί από τους κρατούμενους.
Η βολική “ιδρυματοποίησή” τους, έχει ευνουχίσει τη θέληση για απόδραση και ελευθερία, που είναι οι πρώτες υποχρεώσεις κάθε ελεύθερου ανθρώπου απέναντι στην οντότητά του, όταν του στερούν την Αυτοδιάθεσή του.

Αν και όταν επισυμβεί αυτός ο ευνουχισμός, οι δεσμοφύλακές τους έχουν κερδίσει οριστικά την ησυχία τους.....
Οι κρατούμενοι αυτοφυλάσσονται !...
Ο καθ' ένας βολεύει την αφεντιά του μέσα σ' ένα “υποφερτής καθημερινότητας” περιβάλλον ζωής, που, μάλιστα, δεν θέλει να το διακινδυνεύσει με μία απόπειρα δραπέτευσης του.....

Σ' αυτό το σημείο έχουν φέρει την Ελληνική κοινωνία, οι εξουσιαστές της !....

Η 2η εκδοχή, (η μη αποδοχή της υπάρχουσας αιχμαλωσίας) δεν συζητείται από κανέναν από τους παρελαύνοντες και παρελαύνουσες στα κανάλια, βουλευτές και βουλευτίνες, της πρώην και της νυν κυβέρνησης.

Η συζήτηση αυτής της εκδοχής, όταν έρχεται στην κουβέντα, έρχεται με μισόλογα που σχεδόν πάντοτε καταλήγουν να κουκουλώνονται με το περίβλημα του διλημματικού “ΕΥΡΩ Ή ΔΡΑΧΜΗ” και έρχεται μόνο για να αναδειχθεί (από τους υποστηρικτές της διαιώνισης της αιχμαλωσίας) η (κατ' αυτούς) καταστροφή που συνεπάγεται η χρήση εθνικού νομίσματος, παρ' ότι η δραπέτευση από την αιχμαλωσία, δεν συνεπάγεται, υποχρεωτικά, έξοδο από το Ευρώ.
Και, απορώ γιατί η κυβέρνηση δεν φέρνει ευθέως στη Βουλή, τη συζήτηση αυτής της υπαρκτής αιχμαλωσίας, κατηγορώντας ανοιχτά όσους αποδέχτηκαν και στήριξαν (με την ψήφο τους ή τη ρητορεία τους) την αποδοχή της σε εξωχώριες δυνάμεις.

Ή, μήπως, η σημερινή συγκυβέρνηση δεν συμμερίζεται την Αλήθεια ότι η Ελληνική κοινωνία τελεί υπό (οικονομική, αλλά και όχι μόνο) αιχμαλωσία;

Διότι, αν δεν συμμερίζεται αυτή την Αλήθεια, αν πιστεύει πως είναι αντιμνημονιακή διότι η διαπραγμάτευσή της εξαντλείται στο αλισβερίσι της οριοθέτησης της φτώχειας της κοινωνίας, χωρίς να αγγίζει την ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ της και την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ, τότε, όλοι εμείς που θεωρούμε ότι είμαστε αιχμάλωτοι των δανειστών, με δεσμοφύλακες την πρώην και τη νυν κυβέρνηση, θα πρέπει να ανασυνταχθούμε για να δραπετεύσουμε, έχοντας καταλάβει πως, με τις τελευταίες εκλογές, εναποθέσαμε τις ελπίδες μας στο άλλο κεφάλι του τέρατος της Σκύλλας/Χάρυβδης.

Κάποιες νύξεις του πρωθυπουργού, και μάλιστα σε επίσημες ομιλίες του, αλλά και μεριών άλλων γύρω του, δίνουν ελπίδες πως συμμερίζεται αυτή την Αλήθεια (πως η Χώρα είναι αιχμάλωτη εξωχώριων δυνάμεων).

Ελπίζουμε η, εκ μέρους της κυβέρνησης, παραγκώνιση αυτής της Αλήθειας από τον δημόσιο διάλογο, να οφείλεται σε στρατηγικό σχεδιασμό, για να επιτευχθεί, τελικά, η απόδραση της Ελληνικής κοινωνίας προς την Αυτοδιάθεσή της, χωρίς την οποία, όλα τα άλλα δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα....



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.


Bookmark and Share

Δημοσιεύθηκε από Κώστας Παππάς στις 4/29/2015 02:40:00 μ.μ.. Εσωτερικές ετικέτες , .

0 σχόλια for "Ο ΣΥΡΙΖΑ θα μιλήσει επιτέλους καθαρά; "

Leave a reply

Το ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ επιτρέπει την αυτόματη δημοσίευση σχολίων για να μπορούν οι επισκέπτες να συζητούν ελεύθερα σε παραγματικό χρόνο. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα σχόλια που δημοσιεύονται δεν ελέγχονται. Διαβάζουμε όλα τα σχόλια που δημοσιεύονται, και αν κρίνουμε ότι κάποια απο αυτά παραβιάζουν βασικούς κανόνες ενός πολιτισμένου διαλόγου, τα διαγράφουμε εκ των υστέρων.
Ποτέ δεν λογοκρίνουμε σχόλια με βάση την ιδεολογική, πολιτική, κομματική χροιά ή προτίμηση την οποία μπορεί να έχουν. Διαγράφουμε μόνο σχόλια που περιέχουν:
-γλώσσα επιθετική, ή και υβριστική απέναντι σε άλλους σχολιαστές ή αρθρογράφους του ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ, γλώσσα που δεν βοηθά τον πολιτισμένο διάλογο.
-εκδηλώνουν επιθετική διάθεση μέσω της έκφρασης χαράς για θανάτους ή προβλήματα υγείας άλλων ανθρώπων - δημόσια γνωστών ή μη.
-δυσφημούν με κατάφωρο τρόπο άλλους ανθρώπους χωρίς καμία απόδειξη για τους δυσφημιστικούς ισχυρισμούς.
περιλαμβάνουν ρατσιστικά, σεξιστικά, ή ομοφοβικά υπονοούμενα ή ευθείες αναφορές για άλλους ανθρώπους
σχόλια που στην ουσία έχουν ως αποκλειστικό στόχο να διαφημίσουν προϊόντα, υπηρεσίες, επιχειρήσεις, άλλες ιστοσελίδες, ή γενικότερα ό,τι μπορεί να θεωρηθεί ως spam.

Έκανα ένα σχόλιο στο ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ γιατί δεν το βλέπω;
-Δύο λόγοι μπορεί να υπάρχουν γιαυτό
-Το σχόλιο σου κρίθηκε από τους διαχειριστές ότι περιλαμβάνεται σε κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις απαγορευμένων σχολίων.
-Υπάρχει ένα τεχνικό πρόβλημα το οποίο προσπαθούμε να λύσουμε, ή δεν το έχουμε αντιληφθεί και θα θέλαμε να μας το υποδείξεις.
-Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στέλνοντας email στο epirus.ellas@yahoo.gr για να μας πεις το πρόβλημα που έχεις.

Γιατί δεν μπορώ να κάνω είσοδο (login) στο λογαριασμό μου ή να σχολιάσω;
-Αν έχεις κάνει κάποιο σχόλιο που παραβιάζει με κατάφωρο τρόπο τους παραπάνω κανόνες, ή αν το έχεις κάνει επανειλημένα, τότε μπορεί να σου έχουμε απαγορεύσει τη δυνατότητα σχολιασμού για αυτή τη συμπεριφορά. Αν πιστεύεις ότι πρόκειται για κάποιο λάθος, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο epirus.ellas@yahoo.gr

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

6978036373 - epirus.ellas@yahoo.gr
Υπεύθυνος ιστολογίου: Τρύφωνας Τιπούρτης.

Αναζήτηση

ΓΡΑΦΟΥΝ...

-Akis - Γιαννιώτης Ν.Π.- Ιωάννα - nikos - Άκης - xristos.konitsa - Δημήτρης -Νίκος Τ. - Παναγιώτης - Γιώργος Κ. - Κώστας Π.

Αναγνώστες

Μας ακολουθούν στο Google+