Η κατάργηση των μετρητών και η προετοιμασία για το σφράγισμα.
Μέγιστο θέμα έχει προκύψει από τελευταίες δημοσιεύσεις ξένων και Ελληνικών ιστοσελίδων για τη φημολογούμενη απόφαση μεγάλων τραπεζών να επιβάλλουν αρνητικό επιτόκιο στις καταθέσεις, να υπάρξει δηλαδή φύλαξη χρημάτων με αμοιβή στην ουσία, εφόσον οι καταθέσεις θα μειώνονται κατά ένα 5%.
Το παραπάνω μέτρο τονίζω πως δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως ακόμη από...
πουθενά, ωστόσο υπάρχει έντονη φημολογία και όπως είναι φυσικό ειδησεογραφία.
Βέβαια ένα τέτοιο μέτρο θα οδηγούσε σε μεγάλες εκροές καταθέσεων με άμεσα οδυνηρά αποτελέσματα για τις τράπεζες, και για αυτό το λόγο θα πρέπει να συνοδευτεί με άλλα μέτρα όπως αυτό της έμμεσης απαγόρευσης συναλλαγών με μετρητά.
Και εδώ όπως καταλαβαίνετε ερχόμαστε στο νόημα του θέματος …
Έτσι πολλοί είναι εκείνοι που μιλούν για προσχηματικό επιχείρημα αυτό της πάταξης της φοροδιαφυγής με το να γίνονται οι συναλλαγές άνω των 70 ευρώ σε νησιά άνω των 3000 κατοίκων μόνο με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες.
Η Νέα εφημερίδα της Ζυρίχης αναφέρει πως στα τέλη του μηνός προγραμματίζεται, από μέρους των τραπεζών, μία μεγάλη σύσκεψη στο Λονδίνο με κεντρικό θέμα την κατάργηση των μετρητών
Στη σύσκεψη θα μετέχουν εκπρόσωποι από τράπεζες της Δανίας, της Ελβετίας, των Η.Π.Α. αλλά και άλλες Ευρωπαϊκές, και το πρόσχημα για το κυρίως θέμα… αυτό της κατάργησης των μετρητών, είναι η ανεύρεση λύσης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, δηλαδή η περίπτωση της κορύφωσης μίας χρηματοπιστωτικής κρίσης η οποία θα μπορούσε να προκαλέσει τραπεζικές επιθέσεις σε ολόκληρο τον πλανήτη καθώς επίσης απώλεια της εμπιστοσύνης των ανθρώπων στο σύστημα.
Το μέτρο της επιβολής αρνητικών επιτοκίων στις καταθέσεις μπορεί να αποφέρει ένα λεγόμενο bank-run δηλαδή να αποσυρθούν τα χρήματα από τις τράπεζες, αλλά τραπεζικοί αναλυτές θεωρούν πως κάτι τέτοιο θα αυξήσει την κατανάλωση και φυσικά τα έσοδα του δημοσίου από τη μία και αφετέρου θα οδηγήσει στην υποχρεωτική χρήση του λεγόμενου πλαστικού ή ηλεκτρονικού-εικονικού χρήματος μέσω καρτών ή τραπεζικού ηλεκτρονικού συστήματος.
Ήδη σε Σουηδία και Γαλλία έχουν ψηφιστεί νόμοι που υποχρεώνουν τη δραματική κατάργηση των συναλλαγών με μετρητά….
Τα όσα σας ανέφερα παραπάνω μπορεί αυτή τη στιγμή να είναι φημολογούμενα αλλά εδώ θέλω να σας θυμίσω τα εξής:
Από τον Απρίλιο του 2010 όλες οι συναλλαγές άνω των 3000 ευρώ γίνονται υποχρεωτικά μέσω τράπεζας.
Αμέσως έπειτα το όριο των 3000 έπεσε στα 1500 ευρώ.
Από τον Ιανουάριο του 2013 το ποσό έπεσε στα 500 ευρώ.
Έτσι όποιος, όλα αυτά που σας είπα, τα θεωρεί προϊόν φαντασίας ή συνωμοσιολογίας, είναι γελασμένος αφού όλα δείχνουν πως προς τα εκεί βαδίζει το όλο θέμα, και με πρόσχημα την πάταξη της φοροδιαφυγής που εντέχνως καλλιεργήθηκε αλλά και την πλήρη παρακολούθηση των πολιτών και την απειλή της αποβολής από το σύστημα και την κοινωνία το σχέδιο είναι η ολοκληρωτική εφαρμογή της κάρτας για αρχή και έπειτα της κωδικοποίησης μέσω τσιπ.
Η παγκόσμια οικονομική ελίτ δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τις τύχες και τον περιορισμό της ελευθερίας των ανθρώπων και σκοπός είναι οι τράπεζες να αποτελούν μονόδρομο για την κοινωνία και μέσω αυτών να υπάρξει ο απόλυτος έλεγχος.
Οι τράπεζες είναι υποχρεωμένες να διατηρούν το 100% του αποθεματικού τους για τις καταθέσεις των πολιτών, ενώ για τα ηλεκτρονικά χρήματα να διαθέτουν αποθεματικό της τάξης μόλις του 1%... Δηλαδή για κάθε 100 ευρώ μετρητών πρέπει να έχουν 100 ευρώ, ενώ για 100 ευρώ ηλεκτρονικού χρήματος να έχουν αποθεματικό μόλις 1 ευρώ.
Εν τέλει όταν τα μετρητά καταργηθούν οριστικά και η χρήση της οποιασδήποτε κάρτας θα είναι καθημερινή και επιτακτική ανάγκη για όλους, τότε πάλι με το πρόσχημα αυτή τη φορά της κλοπής του κωδικού, ή του χακαρίσματος θα προχωρήσουν στο περιβόητο τσιπάκι και την εμφύτευσή του…
και φυσικά θα επαληθευτεί μέρος της αποκάλυψης του Ιωάννου στο κεφάλαιο 13, στίχοι 16-17: «…και υποχρέωσε όλους, μικρούς και μεγάλους, πλούσιους και πτωχούς, ελεύθερους και δούλους, …. να έχουν ένα χάραγμα εις το δεξί τους χέρι ή εις το μέτωπόν τους, ώστε να μην μπορεί κανείς να αγοράσει ή να πωλήσει παρά εκείνος που θα έχει το χάραγμα, το όνομα του θηρίου ή τον αριθμό του ονόματός του.»