ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ Καλώς ήλθατε.******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε "ΓΕΝΙΚΑ" για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** Καλώς ήλθατε. ******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε " ΓΕΝΙΚΑ " για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** Καλώς ήλθατε.******Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ***** Για περιήγηση σε όλα τα θέματα επιλέξτε " ΓΕΝΙΚΑ " για την παλαιά εμφάνιση της σελίδας ****** ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
Headlines
online
fdgz864is0rduslp8euyqj6clywtkv
fdgz864is0rduslp8euyqj6clywtkv
- ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ Καλώς ήλθατε.****** Συνεχώς κοντά σας με θέματα από όλη την Ελλάδα. Για παρατηρήσεις, σχόλια, καταγγελίες, στείλτε στο epirus.ellas@yahoo.gr ****** Επιλέξτε τα πιο δημοφιλή θέματα από το "ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ" ή επιλέξτε από όλη την ύλη του ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ . ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
Δημοσιεύθηκε στις:22 Ιουλίου 2015
Αναρτήθηκε από Κώστας Παππάς

Η περιοδεία GROHE Work Smarter στην Ελλάδα.

Ο GROHE ξεκίνησε μία οδική περιοδεία στην Ευρώπη με σκοπό να ενημερώσει και να μεταφέρει τεχνογνωσία.

Η πανευρωπαϊκή περιοδεία GROHE Work Smarter επισκέφθηκε την Ελλάδα από 3 έως 17 Ιούλιου 2015. Κατά τη διάρκεια της περιοδείας έκανε 7 στάσεις στις εξής ...
πόλεις: Πάτρα, Καλαμάτα, Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Καβάλα και Ιωάννινα. Μοιράστηκε με τους επαγγελματίες του χώρου πληροφορίες σχετικά με τις τελευταίες τεχνολογίες και ενημέρωσε κοινό και επαγγελματίες για νέα προϊόντα, θέματα εξοικονόμησης νερού και ενέργειας κ.λπ.

Η περιοδεία πραγματοποιείται με μία μοναδική κινητή μονάδα που μεταφέρει την εμπειρία του GROHE, με έκθεση προϊόντων και χώρο για εκπαίδευση.

Τα μέλη της ομάδας του GROHE, όπως ο Ρένος Χατζηπασχάλης, Product Director GROHE PROFFESIONAL της Ανατολικής Μεσογείου, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, η Λίνα Βαρυτιμίδου, PR Director & Head of GROHE SPA για την Ανατολική Μεσόγειο, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική και ο Φώτης Ηλιάδης, Training & After Sales Manager της Ανατολικής Μεσογείου, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, ήταν παρόντες και έκαναν επιτόπου παρουσιάσεις για τις τελευταίες τεχνολογίες, τα νέα προϊόντα και τις λύσεις με τα προϊόντα GROHE. Συνολικά, περίπου 1.200 επαγγελματίες, ιδιοκτήτες και πωλητές των καταστημάτων ειδών υγιεινής, εγκαταστάτες, κατασκευαστές, αρχιτέκτονες, διακοσμητές και καταναλωτές επισκέφτηκαν το εκθεσιακό όχημα.

Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα νέα προϊόντα στους εκθεσιακούς χώρους και να συμμετάσχουν στην κατάρτιση και στην εγκατάσταση των προϊόντων σε πραγματικές συνθήκες εργασίας.
Ο Ρένος Χατζηπασχάλης, που έκανε αρκετά εκπαιδευτικά σεμινάρια, δήλωσε: “Τα πολυάριθμα πλεονεκτήματα των προϊόντων GROHE Professional βοηθούν τους επαγγελματίες να εξοικονομούν χρόνο και προσπάθεια, ενώ ταυτόχρονα παρέχουν την υψηλότερη ποιότητα".




Νέα προϊόντα
Η δημοφιλής σειρά EuroSmart ξανά στο προσκήνιο
Η νέα σειρά μπαταριών ανεβάζει τον πήχη όσον αφορά στη φιλικότητα στο περιβάλλον. Εξοπλισμένη με την τεχνολογία GROHE EcoJoy®, μειώνει την κατανάλωση του νερού στα 5,7 λίτρα ανά λεπτό, διατηρώντας την εμπειρία του χρήστη με το νερό στο ίδιο επίπεδο. Ο νέος και βελτιωμένος μηχανισμός 35 χιλιοστών, με ενσωματωμένο περιοριστή θερμοκρασίας, βοηθά τους χρήστες να διαχειρίζονται καλύτερα την κατανάλωση ενεργείας και ταυτόχρονα τους προστατεύει από εγκαύματα.

Με την αύξηση της απόστασης μεταξύ του ρουξουνίου και της λαβής και την ταυτόχρονη αύξηση του συνολικού ύψους της μπαταρίας, έχει βελτιωθεί η ευκολία στη χρήση έως και 30%, ανάλογα με το μοντέλο.

Η Λίνα Βαρυτιμίδου σημείωσε: “Μία από τις σημαντικότερες στιγμές του 2015 για τoν Grohe ήταν η επανέναρξη της πάντα δημοφιλούς σειράς Eurosmart. Πρόκειται για μία σειρά μπαταριών με εκσυγχρονισμένο σχεδιασμό, καθώς και εξαιρετικές πρωτοποριακές λειτουργίες που ταιριάζει εύκολα σχεδιαστικά με το ευρύ φάσμα του σύγχρονου design στο μπάνιο".

Η ασύγκριτα πολυδιάστατη – Grohtherm 1000
Ο GROHE, μετά από επανεξέταση της οικονομικής σειράς των θερμοστατών του, την έχει αναπροσαρμόσει σε ένα νέο επίπεδο. Το μοντέλο Grohtherm 1000 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1995 και από τότε έχει βελτιωθεί με συνεχείς αναβαθμίσεις και -αυτή η τελευταία- έχει δημιουργήσει, χωρίς αμφιβολία, την καλύτερη Grohtherm 1000 μέχρι σήμερα. Η Grohtherm 1000 διαθέτει, επίσης, μία σειρά από βελτιώσεις όσον αφορά στα «πράσινα», φιλικά στο περιβάλλον, διαπιστευτήριά της. Το πιο σημαντικό είναι το ότι η Grohtherm 1000 διαθέτει τη μοναδική τεχνολογία GROHE TurboStat®, η οποία επιτρέπει τη ρύθμιση της θερμοκρασίας του νερού άμεσα και με ακρίβεια χωρίς σπατάλη νερού.

Ο Ρένος Χατζηπασχάλης υπογράμμισε ότι “Κοιτάζοντας πίσω στα 20 χρόνια σταθερής εξέλιξης, η Grohtherm 1000 έχει αξιοποιήσει όλη την προηγμένη τεχνολογία και προσφέρει βέλτιστη λειτουργικότητα. Οι εργονομικές σχεδιαστικές γραμμές της δένουν εύκολα με όλα τα σύγχρονα ντεκόρ μπάνιων και συνδυάζονται τέλεια με πολλές μπαταρίες GROHE νιπτήρα και ντουζιέρας".

Έξυπνη τεχνολογία για απλοποιημένη εγκατάσταση: Rapid SL
Έξυπνη τεχνολογία για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ευελιξία στο σχεδιασμό των σύγχρονων μπάνιων - αυτό είναι το ζητούμενο στο σύστημα εγκατάστασης GROHE Rapid SL. Τώρα, ο GROHE προσθέτει μία σειρά από καινοτόμες λύσεις. Αυτές περιλαμβάνουν ένα νέο πλαίσιο Rapid SL με ασύρματο τηλεχειριστήριο για τουαλέτες ΑΜΕΑ και μία μονάδα εξαερισμού με φίλτρο ενεργού άνθρακα για μη αεριζόμενα μπάνια.

Ο Φώτης Ηλιάδης, Training & After Sales Manager επισημαίνει ότι “Τώρα, το Rapid SL αξιοποιεί αναπτυγμένες τεχνολογίες για να κάνει τη ζωή ακόμα πιο εύκολη στους επαγγελματίες που ασχολούνται με τις εγκαταστάσεις".
Το νέο πλαίσιο Rapid SL προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία στην επιλογή της σωστής πλάκας ενεργοποίησης. Το σύστημα είναι συμβατό με όλες τις πλάκες ενεργοποίησης GROHE για τη μονή και διπλή έκπλυση. Οι πλάκες μπορούν να τοποθετηθούν οριζόντια ή κάθετα, όπως ταιριάζει καλύτερα με το ντεκόρ μπάνιων.

Η GROHE SMART περιοδεία στην Ελλάδα
Μεταξύ των ειδικών υπηρεσιών που προσφέρθηκαν κατά τη διάρκεια της περιοδείας είναι η δωρεάν εγγραφή στο πρόγραμμα GROHE SMART μπόνους, που είναι εύκολη και αξίζει τον κόπο: απλά εγγραφείτε ως SMART μέλος κατά τη διάρκεια της Work Smarter περιοδείας ή στην ιστοσελίδα του GROHE. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε την εφαρμογή SMART reader app για να συγκεντρώνετε πόντους μπόνους με κάθε αγορά. Οι πόντοι σας μπορούν να εξαργυρωθούν με ελκυστικά δώρα από τις κατηγορίες προϊόντων: Εργασία & Εργαλεία, Πολυμέσα, Κουζίνα & Ζωή, Μπάρμπεκιου & Κηπουρική, Αναψυχή & Ευεξία, Κοσμήματα & Ρολόγια.
Ενημερωτικό Δελτίο θα σας δίνει πληροφορίες σχετικά με τις τελευταίες προσφορές, τα νέα προϊόντα και το υπόλοιπο των μπόνους πόντων σας.




Η Work Smarter περιοδεία διεθνώς
Τα τέσσερα οχήματα της περιοδείας Work Smarter θα περιοδεύσουν συνολικά σε 17 χώρες για 105 εβδομάδες, κάνοντας πάνω από 450 στάσεις. Ο GROHE χρησιμοποιεί δύο οχήματα με ρυμουλκούμενο, ένα μεσαίου μεγέθους φορτηγό, καθώς και ένα διώροφο XXL φορτηγό, ανάλογα με τις απαιτήσεις της αντίστοιχης αγοράς και τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της. Όλες οι μονάδες έχουν κοινό σημείο ότι παρέχουν στους συνεργάτες τους την καλύτερη από ποτέ έκθεση του GROHE με λύσεις προϊόντων και επί τόπου εκπαίδευση.

Το GROHE Group
Το GROHE Group περιλαμβάνει την Grohe AG, Hemer, καθώς και υποκαταστήματα στις αγορές του εξωτερικού. Το GROHE Group είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής στον κόσμο στα είδη κρουνοποιίας.

Προκειμένου να κάνει γνωστό το “Pure Freude an Wasser”, κάτω από το εμπορικό σήμα GROHE, στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, το GROHE Group στηρίζεται στις αξίες του εμπορικού του σήματος, δηλαδή την αναγνωρισμένη ποιότητα, την τεχνολογία, το σχεδιασμό και την ευθύνη.

Με αιχμή του δόρατος το GROHE Group S.à rl, Λουξεμβούργο, το GROHE Group έχει ένα παγκόσμιο εργατικό δυναμικό περίπου 6.000 ατόμων.
Υπάρχουν περίπου 2.400 υπάλληλοι που εργάζονται στον GROHE στη Γερμανία. Με τρία εργοστάσια παραγωγής στη Γερμανία, καθώς και άλλα εργοστάσια σε άλλες αγορές, το GROHE Group κάνει ενοποιημένες πωλήσεις € 1.580 εκατομμύρια το 2014, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία.

Το GROHE Group, που εξαγοράστηκε τον Ιανουάριο του 2014 από το LIXIL Group και την Development Bank της Ιαπωνίας, έκανε σήμερα πάνω από το 85% των πωλήσεών του εκτός Γερμανίας.

Το LIXIL Group είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στα δομικά υλικά και στη βιομηχανία εξοπλισμού κατοικιών. Από τον Απρίλιο του 2015, το GROHE Group είναι μέρος του LIXIL Group, παγκόσμιου ηγέτη Τεχνολογίας Νερού στην αγορά, που κάνει την παγκοσμίου επίπεδου επιχείρηση ειδών υγιεινής LIXIL μία ενιαία επιχειρηματική μονάδα.



Bookmark and Share

Δημοσιεύθηκε από Κώστας Παππάς στις 7/22/2015 07:37:00 μ.μ.. Εσωτερικές ετικέτες , .

0 σχόλια for "Η περιοδεία GROHE Work Smarter στην Ελλάδα."

Leave a reply

Το ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ επιτρέπει την αυτόματη δημοσίευση σχολίων για να μπορούν οι επισκέπτες να συζητούν ελεύθερα σε παραγματικό χρόνο. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα σχόλια που δημοσιεύονται δεν ελέγχονται. Διαβάζουμε όλα τα σχόλια που δημοσιεύονται, και αν κρίνουμε ότι κάποια απο αυτά παραβιάζουν βασικούς κανόνες ενός πολιτισμένου διαλόγου, τα διαγράφουμε εκ των υστέρων.
Ποτέ δεν λογοκρίνουμε σχόλια με βάση την ιδεολογική, πολιτική, κομματική χροιά ή προτίμηση την οποία μπορεί να έχουν. Διαγράφουμε μόνο σχόλια που περιέχουν:
-γλώσσα επιθετική, ή και υβριστική απέναντι σε άλλους σχολιαστές ή αρθρογράφους του ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ, γλώσσα που δεν βοηθά τον πολιτισμένο διάλογο.
-εκδηλώνουν επιθετική διάθεση μέσω της έκφρασης χαράς για θανάτους ή προβλήματα υγείας άλλων ανθρώπων - δημόσια γνωστών ή μη.
-δυσφημούν με κατάφωρο τρόπο άλλους ανθρώπους χωρίς καμία απόδειξη για τους δυσφημιστικούς ισχυρισμούς.
περιλαμβάνουν ρατσιστικά, σεξιστικά, ή ομοφοβικά υπονοούμενα ή ευθείες αναφορές για άλλους ανθρώπους
σχόλια που στην ουσία έχουν ως αποκλειστικό στόχο να διαφημίσουν προϊόντα, υπηρεσίες, επιχειρήσεις, άλλες ιστοσελίδες, ή γενικότερα ό,τι μπορεί να θεωρηθεί ως spam.

Έκανα ένα σχόλιο στο ΗΠΕΙΡΟΣ-ΕΛΛΑΣ γιατί δεν το βλέπω;
-Δύο λόγοι μπορεί να υπάρχουν γιαυτό
-Το σχόλιο σου κρίθηκε από τους διαχειριστές ότι περιλαμβάνεται σε κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις απαγορευμένων σχολίων.
-Υπάρχει ένα τεχνικό πρόβλημα το οποίο προσπαθούμε να λύσουμε, ή δεν το έχουμε αντιληφθεί και θα θέλαμε να μας το υποδείξεις.
-Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στέλνοντας email στο epirus.ellas@yahoo.gr για να μας πεις το πρόβλημα που έχεις.

Γιατί δεν μπορώ να κάνω είσοδο (login) στο λογαριασμό μου ή να σχολιάσω;
-Αν έχεις κάνει κάποιο σχόλιο που παραβιάζει με κατάφωρο τρόπο τους παραπάνω κανόνες, ή αν το έχεις κάνει επανειλημένα, τότε μπορεί να σου έχουμε απαγορεύσει τη δυνατότητα σχολιασμού για αυτή τη συμπεριφορά. Αν πιστεύεις ότι πρόκειται για κάποιο λάθος, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο epirus.ellas@yahoo.gr

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

6978036373 - epirus.ellas@yahoo.gr
Υπεύθυνος ιστολογίου: Τρύφωνας Τιπούρτης.

Αναζήτηση

ΓΡΑΦΟΥΝ...

-Akis - Γιαννιώτης Ν.Π.- Ιωάννα - nikos - Άκης - xristos.konitsa - Δημήτρης -Νίκος Τ. - Παναγιώτης - Γιώργος Κ. - Κώστας Π.

Αναγνώστες

Μας ακολουθούν στο Google+